Διδακτική επίσκεψη 2ου ΓΕΛ Πτολεμαΐδας – Τμήμα Β3
Στις 06/03/2026 οι μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης (τμήμα Β3) του 2ου ΓΕΛ Πτολεμαΐδας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Ανακαλύπτουμε τον κόσμο της Ρομποτικής SUMO!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσε η εκπαιδευτικός του σχολείου κα Αικατερίνη Γεωργιάδου.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |












