Δράσεις Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ – Πτολεμαΐδα, Απρίλιος – Ιούνιος 2024
Σας προσκαλούμε να εκδηλώσετε ενδιαφέρον για συμμετοχή στις πιλοτικές δράσεις που διοργανώνει ο Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τεχνολογίας, Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΠΕΚΤΠΕ) Πτολεμαΐδας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας. Οι δράσεις θα υλοποιηθούν με φυσική παρουσία[1] στις εγκαταστάσεις του ΠΕΚΤΠΕ Πτολεμαΐδας το διάστημα Απρίλιος – Ιούνιος 2024 σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων.
Εργαστήρια με φυσική παρουσία – Διδακτικές Επισκέψεις
1. Κατασκευάζουμε ρομποτικά οχήματα και συμμετέχουμε σε αγώνες Ρομποτικής SUMO.
Διάρκεια: 2 ώρες.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Α’/θμιας (Τάξεις Ε’, ΣΤ’) και Β’/θμιας Εκπ/σης.
Σύντομη περιγραφή: Εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής με Lego Spike Prime διάρκειας 2 ωρών.
Τα εργαστήρια περιλαμβάνουν:
- Γνωριμία με το εκπαιδευτικό πακέτο ρομποτικής Spike Prime και κατασκευή ρομποτικών οχημάτων.
- Διεξαγωγή αγώνων
2. Κατασκευάζουμε και προγραμματίζουμε το δικό μας Λούνα Πάρκ
Διάρκεια: 2 ώρες.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Α’/θμιας Εκπ/σης (Τάξεις Α’, Β’, Γ’, Δ’).
Σύντομη περιγραφή: Εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής με Lego Spike Essential διάρκειας 2 ωρών.
Τα εργαστήρια περιλαμβάνουν:
- Γνωριμία με το εκπαιδευτικό πακέτο ρομποτικής Lego Spike Essential, κατασκευή και προγραμματισμό ρομποτικών κατασκευών όπως τροχός, κούνια, καρουσέλ, περιστρεφόμενες κούπες κα..
3. Προγραμματίζουμε ρομποτικά οχήματα.
Διάρκεια: 2 ώρες.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Β’/θμιας Εκπ/σης.
Σύντομη περιγραφή: Εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής με Lego Spike Prime διάρκειας 2 ωρών στο πλαίσιο των μαθημάτων Πληροφορικής. Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.
Τα εργαστήρια περιλαμβάνουν:
- Προγραμματισμός των ρομποτικών οχημάτων για αποφυγή σύγκρουσης με πεζό ή άλλο εμπόδιο.
4. Εικονικοί βοηθοί, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων, physical computing και διάδραση με εκπαιδευτικές ρομποτικές διατάξεις.
Διάρκεια: 2 ώρες.
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπ/σης.
Σύντομη περιγραφή: Διάδραση με τους εικονικούς ψηφιακούς βοηθούς, την πλατφόρμα ανοικτού κώδικα Home Assistant, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και ρομποτικές διατάξεις και κατασκευές.