Διδακτική επίσκεψη 4ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας – Τμήμα ΣΤ1
Στις 15/01/2026 οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης (τμήμα ΣΤ1) του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Μηχανικοί του μέλλοντος: Προγραμματίζουμε αυτόνομα ρομπότ!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Παύλος Ιωακειμίδης και κα Αθηνά Απιδοπούλου.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |






