Διδακτική επίσκεψη 4ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας – Τμήμα Ε2
Στις 02/04/2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Ε’ τάξης (τμήμα Ε2) του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Ανακαλύπτουμε τον κόσμο της Ρομποτικής SUMO!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Ζήσης Στεφανίδης και κα Κωνσταντίνα Χρηματοπούλου (ΕΒΠ).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |








