Διδακτική επίσκεψη 3ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας – Τμήμα Α1

Στις 21/03/2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ τάξης (τμήμα Α1) του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Ένα ταξίδι στην πόλη των ζώων!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσε η εκπαιδευτικός του σχολείου κα Παρθένα Γυμνοπούλου και η κα Αικατερίνη Τσιουκάρα (Ε.Β.Π.).

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...