Διδακτική επίσκεψη 3ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας – Τμήμα Β2
Στις 10/03/2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας (Τμήμα Β2) πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Ένα ταξίδι στην πόλη των ζώων!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσε η εκπαιδευτικός του σχολείου κα Κυριακή Καλομηνίδου.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |








