Διδακτική επίσκεψη 4ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας – Τμήμα ΣΤ2

Στις 27/2/2025 οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης (τμήμα ΣΤ2) του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Μηχανικοί του μέλλοντος: Προγραμματίζουμε αυτόνομα ρομπότ!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσε ο εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Παύλος Ιωακειμίδης.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...