Διδακτική επίσκεψη 1ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας – Τμήμα ΣΤ1
Στις 9/1/2025 οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης (τμήμα ΣΤ1) του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον χώρο του Πόλου Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας και συμμετείχαν στο εργαστήριο: “Ανακαλύπτουμε τον κόσμο της Ρομποτικής SUMO!”. Τους μαθητές/τριες συνόδευσε ο εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Γεώργιος Παλιούρας.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |








